Jak děti naučit pracovat s emocemi

Životní období do šesti až sedmi let věku dítěte je jednou z nejzásadnějších životních etap, neboť jeho prožití, a to zejména v oblasti duševní, ovlivní jedince po jeho další život.

V prostředí mateřské školy patří vstřícné, pozitivní klima k té nejzásadnější podmínce pro kvalitní výchovu, vzdělávání a vlastní tvůrčí práci všech zúčastněných. V negativně naladěné atmosféře bez důvěry a pocitu bezpečí nemůžeme předpokládat naplnění cílů, které si mateřská škola vytyčila.

Základním elementem při vytváření pozitivní atmosféry je osobnost učitelů, kteří v dané škole pracují, přičemž klademe důraz na empatie, aniž bychom však opomíjeli didaktické schopnosti, pedagogický talent a přirozenou autoritu každého učitele. Partnerský přístup k dětem předpokládá umět přijmout sebe i své okolí pozitivně, být tolerantní, trpělivý, ale i usměvavý a vlídný.

Naším cílem je pomoci dětem se vstupem do MŠ, proto přinášíme podněty, jak zvládnout emoce, které se k životní etapě mezi 3.–6. rokem věku života váží. Příklady dobré praxe jsou zaměřeny na vybrané emoce a zároveň na rozvoj komunikačních schopností, které jsou nezbytné pro budování vztahů mezi dětmi, ale i vztahů mezi dítětem a učitelem.


Seminář proběhne: 4. 12. 2025, 9.00–15.30

Název: Jak děti naučit pracovat s emocemi

Místo: online seminář

Časová dotace semináře: 8

Cena: 2 400 Kč

Přihlašovací formulář